dinsdag 2 juni 2009

Eerste training


2 dagen is Yabby nu thuis, moet zeggen het gaat GEWELDIG!!
Hij is zo zachtaardig, grappig, lief en slim! Alles wat een je van een echte australische labradoodle mag verwachten, maar eigenlijk nog veel meer dan dat!
Het slapen en de zindelijkheids training gaat eigenlijk best goed. Yabby en Debby slapen gezellig samen op de kamer van Finn en Finn ligt in mama's bed.
Zodra de bench dicht gaat, begint hij wel even heeeeeeel zielig te piepen en huilen, maar als baasje gewoon haar boekje door leest, geef ik het maar op en ga lekker slapen.
Ik geef zelf aan wanneer ik moet plassen door heftig op en neer te lopen door de bench en een beetje te piepen. De eerste nacht moe ik om 2 uur en half 7, maar had ik toch ook nog een plasje in de bench gedaan.
De 2e nacht was het 1.30 en half 6, maar was ik wel droog s'morgens, goed he?!!
Overdag niet of nauwelijks een ongelukje!

Yabbydote:
Vanmorgen ben ik mee geweest naar een groot gebouw waar heel veel schreeuwende kinderen waren. Ik werdt in een buggy gezet omdat ik volgens hun nog niet zo lang mag lopen, maar was het daar niet echt mee eens en wilde ondanks 2 riempjes waarmee ik vast zat er gewoon uit. Kreeg ik uiteraard voor elkaar, haha!

Je denkt toch niet dat ik met mijn kont in een buggy ga zitten waar ik al bijna te groot voor ben he?! pff wat denken ze wel niet!

Op school was het wel druk, maar ik zat veilig op Debby's arm en liet met liefde even mijn aller snoezigste look en oog opslag zien, zodat ik uiteraard iedereen inpakte!

Vandaag is Sandra van de wuff geweest voor de eerste prive clicker training.
Dit was echt leuk!! Kreeg heel veel kleine snoepjes, soms duurde het me te lang voor ze hem los liet en ging ik er even bij zitten of liggen, en toen hoorde ik KLIK en kreeg ik een snoepje! Nou en ineens viel het kwartje, als ik dus netjes ga zitten of liggen krijg ik wat lekkers!
Ja joh, ben zo slim, hb geen kapsones hoor, maar ben nou eenmaal een echte doodle!

Mijn baasje Finn vind ik erg leuk! Hij is soms wel wat druk en soms schrik ik van hem als hij langs rent, maar hij knuffeld ook heel veel met mij en is erg lief voor me.
Kijk eens wat een mooie jas ik heb gekregen? Ben heeeelemaal trots erop!



Mijn jongste baasje is ook wel leuk, al vond ze me de eerste dag niet zo lief.Ze vond dat ik stonk, tja ik heb een beetje last van mijn darmen en dan laat je wel eens wat vliegen, toch?

Debby zei ook zoiets van jaloer ofzo. Maar ik heb haar toch ook ingepakt nu door even samen met haar serviesje te spelen.Okay, ik ben dan wel een guy, maar wel een hele moderne hoor!

Al met al heb ik het hier dus prima naar mijn zin!


Groetjes Yabby

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het zo goed gaat en leuk om jullie verhaal te lezen...het is ook echt een schatje hoor...jammer dat hij niet zo klein blijt. Ik kijk er naar uit om hem zondag live te zien...hopelijk is hij niet te schattig, anders krijg ik straks ook nog kriebels.
    Geniet lekker van hem!
    Liefs Laila

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai debby.

    Leuke fotos!!
    En grappige update.

    Fijn dat jullie zo genieten van yabby.

    En wat zijn finn en yuna al weer groot zeg.
    Is finn nu bijna al zo groot als zijn moeder????
    Of lijkt dat maar zo op de foto.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen