vrijdag 19 juni 2009

Yabby's praatjes


Wat wordt ik groot he?!


Vandaag ben ik gewogen en weeg inmiddels al 7,6 kilo!
Mijn baasje zegt dat ze iedere keer schrikt als ze smorgens wakker wordt en ik weer groter lijk dan de vorige dag!
Tja, ik hou nou eenmaal van een goede maaltijd en de buitenlucht doet een doodle goed!


Ik vind wel dat ik nog erg behandeld wordt als een baby hoor, jeetje ben inmiddels toch echt al 11 weken, dus wil graag als een echte hond gaten graven in de tuin en achter die leuke eenden aan die hier voor de deur zitten.
Maar mijn grootste wens is om naar het park te gaan en met mijn hondenvrienden die ik hier in de buurt al allemaal om mijn poot(je) heb gewonden te gaan ravotten!
Mijn vrouwtje heeft gezegd dat we volgende week ECHT de wijde wereld in gaan, maar eerst moest ik nog een keer naar die aardige mevrouw die me dan op een hoge tafel zet en me een koekje geeft.
Wat dat er nou mee te maken heeft, mag joost weten, maar goed, het vooruit zicht van lekker echt dollen met mijn vrienden lijkt me heerlijk!

Vorig week ben ik met mijn baasje met de tram geweest, dat was leuk! Was wel even wennen omdat ik maar niet stil kon blijven staan, maar toen mijn vrouwtje mij down legde ging het veel beter! Het was wel een ervaring, maar heb mijn baasje erg trots gemaakt.

Iedere week komt Sandra mijn personal trainer langs, jaja! Ik vind haar zo leuk! Ze heeft altijd lekkere snoepjes bij zich en die krijg ik op die dag ook heel vaak als ik netjes doe wat zij en mijn baasje vragen.
Zo kan ik nu al zit, blijf, down, kom, wachten! Nu zijn we bezig mij een kunstje te leren dat heet omrollen en ook nog netjes aan de lijn lopen zonder te trekken.
Dat kan ik best hoor, alleen tja, als ik mijn vrienden zie heb ik daar niet altijd zin in en doe ik net of ik niet luister.
Volgende week gaat ook mijn grote vriend Finn et mij trainen. Ik vind hem erg lief, hij is soms wat druk, maar dan ga ik lekker bij hem zitten om hem gerust te stellen. Dat hebben ze me helemaal niet geleerd hoor, dat doe ik gewoon!

Ik heb gehoord dat ik zondag mijn broertje Dhooby weer ga zien! We gaan dan naar een Doodle dag van de Labradoodle (Society) club, waar allemaal van die mooie leuke honden komen zoals ik!
Dat wordt vast ontzettend leuk!


Poot van Yabby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten