zondag 31 mei 2009

Joehoeeeee ik ben thuis!!



De reis naar huis is heel erg goed gegaan!!

DAAAG MAM!! Ik ga de wijde wereld in!!!


We zijn stomverbaast geweest want meneertje die nu 8 weken oud is gaf dus tot 3x toe aan in de auto dat hij even moest plassen en poepen.
Alles keurig aan de kant van de weg aan een riempje gedaan.

Waarom juichen jullie nou zo?

Verder eigenlijk de hele weg liggen soezen, hij had meet plek dan ik zelf op de achterbank. De doos die we hadden meegenomen, functioneerde heerlijk als zonnescherm.
Thuis was het natuurlijk alles verkennen en kijken wat mijn nieuwe baasjes allemaal voor me gaan doen.
Ontsnappings route 1 ;)


Kom op met mijn voer!

Het gaat echt super goed, hij is zo leuk, lief en slim! Hij loopt zelf al mee aan de riem, wat zeg ik, galoppeerd achter Finn aan! :)
Finn is in de wolken, hij zei, ik kan wel huilen, zo blij ben ik! :)
Heb hem maar verteld dat moeders ook wat traantje van geluk liet toen ik Yabby zag :)

Hij heeft inmiddels goed gegeten en vind zijn hondenbed helemaal het einde!
Vanavond maar vroeg naar bed en hopen op een rustig nachtje :)

Nog even 2 fotootjes. We brachten net Finn naar bed en Yabby mocht ook mee welterusten zeggen. Na eerst een lik aan Finn, plofde hij heerlijk relaxt op zijn bedje en ging liggen pitten zo van, hier hoor ik!
Echt magisch die band nu al tussen die 2!


6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en heel veel plezier met Yabby, ik ben benieuwd naar alle verhalen!
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie leuk zeg! Veel plezier met jullie nieuwste snoeppie!

    Liefs Sheila

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk daar is hij dan!
    Ik wens jullie heel veel plezier en geluk toe met jullie Yabby!
    Liefs miran

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eindelijk daar is hij dan!
    Ik wens jullie veel plezier en geluk toe met jullie Yabby :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feest zo'n lekker knuffelbeest!
    Heel veel geluk en plezier met jullie "hondje"

    Gefeliciteerd ook namens Joy. ( vind um te groot :-)
    Liefs Nel den Heijer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een ontzettend lieve foto van finn met yabby, ik kan me voorstellen dat je even volschoot toen.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen