zaterdag 31 januari 2009

Toch maar een andere naam en andere toekomstige baasjes gevonden!

Dacht ik dat we er echt uit waren, kwam ik van de week een andere leuke naam tegen voor een reu, die bij iedereen hier in de smaak viel, een mooie betekenis heeft en naast Australisch ook nog Arabisch is (Finn is van Marokkaanse afkomst)

Dus jullie snappen hem al, mijn vorige blog vervalt hiermee, we hebben een andere naam! :)
Gisteren kreeg ik via mijn hyves een berichtje van een ander stel die op de wachtlijst staat voor een pup van Kiana en Draco! Erg leuk om elkaar alvast een beetje te leren kennen en samen te verlangen naar onze toekomstige doodle.
Verder nog geen nieuws gehoord van onze fokker, maar het kan bijna niet anders dat het vandaag of morgen wel gebeurt moet zijn en onze mama hond nu in verwachting zal zijn van onze pup .....!!!

2 opmerkingen:

  1. leuk dat je ook een labradoodle krijgt!!!
    ik heb ook lang op de wachtlijst gestaan, ik denk dat je hem van harja en peter krijgt(te horen aan de hondennamen). maar vergis je niet soms duurt het toch nog langer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe bedoel je krijgt?
    hahaha Yabby is inmiddels bijna 8 maanden :)

    BeantwoordenVerwijderen