zaterdag 18 juli 2009

Ondeugd!



Oke, tot nu toe ging alles erg makkelijk,je gaf hem eten, een knuffel en een wandelingetje en het was prima. Meneer luisterde prima en was voorbeeldig thuis, maar nu...
We hebben een monster!!!!!!!
Meneer zit in de peuterpuberteid,en dat vergt geduld, doorzetten, consequentie en humor.

Hier een lijstje wat er tegenwoordig regelmatig gebeurd:

- Niet luisteren,
- Vuilnisbak leegvreten,
- Stiekem van tafel af pikken.
- Boven op de rugleuning van de bank liggen, want tja, daar ligt Nani de chihuahua ook, dus kan ik dat ook makkelijk!


-Op de bank springen en denken dat je alles mag(ook leuk als je dan ineens tussen de kussens van de bank wat leuks vind om op te kauwen, een beha van vrouwtje bijvoorbeeld.



-Yuna's barbies afpakken, tijdens dat ik eigenlijk moet trainen en dan vlak langs de baasjes rennen met dat ding in mijn bek, maar NET zo dat ze me net niet kunnen pakken!


Oke, wat is nog meer leuk,

-Helpen boodschappen uitpakken en vervolgens er met de legen dozen vandoor gaan om ze in 1000 stukjes te scheuren.


-De tuin onveilig maken, vooral leuk als er hanging baskets hangen en dan hoog springen en dan proberen het mos uit het mandje te trekken.
of met het speelgoed van de kinderen aan de gang te gaan.


- In het kinderzwembadje plonsen om vervolgens als een gek door het hele huis te rennen en dan natuurlijk niet vergeten over de banken heen te scheuren.(sorry, geen tijd gehad om op dat moment foto's ervan te maken!)
Onze dagen zijn niet saai en hij houd ons lekker bezig, maar als je hem dan even later weer in deze houding ziet liggen, kan je er alleen maar om lachen :)

2 opmerkingen:

  1. oei, dat belooft wat voor de echte puberteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Yabby...ik vind jou wel "cool" hoor!! Mijn baasjes zeiden zojuist dat we erg veel op elkaar lijken, maar daar snap ik niks van want ik ben hartstikke bruin! Ach, je weet het zelf, baasjes hebben niet altijd gelijk. Wel stoer hoor dat jij nu ook niet zo goed luistert, doe ik tegenwoordig ook niet meer aan hoor, ik wil ook wel eens zelf bepalen wat ik doe (ik ben toch al 20 weken groot), zoals de krantjes kapotscheuren op de deurmat, en Yabby weet je al dat als je op je achterpoten gaat staan dat je dan wat lekkers kunt wegsnaaien van de tafel? Moet je eens proberen, heb je altijd voordeel van hoor! Mijn baasjes zijn ook zo'n zeuren, ik mag tegenwoordig ook al niet meer opspringen en in de oren happen van mensen vinden ze strafbaar...onzin pfff. Nee dan wij pups onder elkaar, wij weten het wel hé, wat écht leuk spelen is, niet dat weke gedoe van die mensen. Nou ik ga vanaf nu vaker naar je site kijken, kan ik nog ideeën opdoen misschien, en als je wil mag je mij ook naäpen hoor, kijk maar op "www.idoodle.nl. Een dikke lik van Tika.

    BeantwoordenVerwijderen